Blog Listem

6 Ekim 2013 Pazar

Sevgi kekin içine girmiş....

Merhaba,

Sevdiğin işi yaparsan ömür boyu çalışmazsın...
Ne kadar da doğru.Kim söylemişse gerçekten çok güzel söylemiş.Bir insan yaptığı bir işten azıcık bile keyif almıyorsa nasıl geçer bu hayat?
Hayat diyorum çünkü yaşamımızın çok büyük bir kısmı yaptığımız işle geçiyor,hele yoğun bir iş temposuna sahip isek.Evimizde geçirdiğimiz zamandan daha fazla iş yerimizde oluyoruz çoğu zaman,ailemizden daha fazla görüyoruz iş arkadaşlarımızı...
Çevreme ve geçmiş iş hayatıma baktığımda işinden memnun olmayan,hatta sevmeyen bir sürü arkadaşım vardı.Günümüz şartları özellikle ekonomik ihtiyaçlar ve kazanç hedefleri bizi sevmediğimiz işleri yapmaya mecbur kılıyor ne yazık ki..
Diyeceksiniz ki yemek tarifinin iş hayatıyla ne ilgisi var,haklısınız.Bu yazdıklarımın gerçekliğine yemek yapmanın bana verdiği keyif ve mutluluğuna varınca daha fazla inandım.Mutfakta uzun süre geçirdiğim saatler ve yaşadığım tatlı yorgunluk,yemeklerimin sevdiklerim tarafından yenmesi ve beğenmesiyle güzel bir mutluluğa dönüşüyor.Hal böyle olunca yıllardır bunu niye meslek olarak yapmadığımı düşünüp hayıflanıyorum...
Gelelim tarifimize...
Son zamanlarda yapmaktan ve sevdiklerimle birlikte yemekten çok keyif aldığım bir tarif bu.Ben adını "Seni Seviyorum Keki"koydum.Kalp şeklinde olması ve üzerinde mis kokulu çileklerin yer alması yüzünden bana sevgiyi çağrıştırdı.Tarifi internetten bulmuştum,ilk yaptığımda çok sevdiğim bir arkadaşıma ikram ettim çok beğendi,laf aramızda miktarı da çok büyük olmadığı için bir oturuşta bitirdik:)Çayın yanında çok güzel gidiyor,şiddetle tavsiye ederim.


Malzemeler:

 -100 gr.tereyağ
 -1 su bardağı pudra şekeri
 -2 yumurta
 -1,5 su bardağı un
 -1 paket kabartma tozu
 -1 tatlı kaşığı vanilya
 -büyüklüğüne göre 10 tane çilek(arzuya göre arttırabilirsiniz.)

 Yapılışı: Yumurta,oda sıcaklığındaki tereyağ ve pudra şekerini güzel bir şekilde çırpıyoruz. Üzerine un,vanilya ve kabartma tozunu ilave edip karıştırmaya devam ediyoruz. Yağladığımız fırın kabına boşaltıyor,üzerine ortadan ikiye böldüğümüz çilekleri sıralıyoruz. Fırınımızı 180 dereceye ayarlayıp üzeri hafif kızarana kadar pişiriyoruz. Piştikten sonra üzerine pudra şekeri serpiyoruz. Tarif internetten yapması bizden:) Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder