Blog Listem

20 Ocak 2014 Pazartesi

Ananaslı ve Kremalı Tavuk Yemeği

Merhaba,

Sizlerle çok güzel ve pratik bir yemek tarifi paylaşmak istiyorum.Kısa sürede az malzeme ile yapabileceğiniz bu tava yemeği sevdiklerinizin damağında mükemmel bir tat bırakacak.

Malzemeler:
-2 tane tavuk göğsü
-5 tane mantar
-2 tane yeşil biber
-1 tane kırmızı biber
-2 ananas dilimi
-Krema

Yapılışı:Öncelikle wok tavamızı kızdırıp yağımızı ilave ediyor, kuşbaşı doğradığımız tavuk etlerimizi soteliyor ve piştiğine emin olduktan sonra ayrı bir tabağa alıyoruz.Daha sonra dörde böldüğümüz mantarları da soteliyor ve ayrı bir tabağa alıyoruz.Biberlerimizi de iri doğrayıp soteliyor ve tavamızdan alıyoruz.Tavamıza yeteri kadar krema koyup tüm malzemelerimizi (ananaslarımızı da kuşbaşı doğruyor ve ekliyoruz)ilave edip hafifçe döndürüyoruz.2 dakika karıştırıp çok fazla kaynatmayalım krema kesilebilir,tuz ve karabiberini ilave edip lezzetlendiriyoruz.

Afiyet olsun...






1 yorum:

  1. Test ettim onaylıyorum 10 numara 5 ★★★★★
    ananasın tavuğa bu kadar tat katacağını tahmin etmezdim şahane bir lezzet.Pratik ve kısa bir sürede yapılması da yanında bonus:)
    Kremasını ben arap işi yaptım (arap yağı bol buldumu vs...) bol kepce koymamak lazım...

    YanıtlaSil